Kommun: Helsingborg
Omfattning: Heltid
Varaktighet: Tillsvidare
Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning
För AB Benzler är kunden alltid i centrum. Som innesäljare ansvarar du för att alltid ge kunden bästa möjliga service.
Rollen är mångfacetterad och dina dagar omväxlande med många kontakter såväl externt som internt . Dina arbetsuppgifter innebär i första hand offert- och orderhantering, leveransbevakning och vara rådgivande i olika frågor mot kund och säljare. Du kommer att arbeta i vårt CRM- och ERP-system, Oracle.
Vi söker dig som minst har teknisk gymnasial utbildning med erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.
Du är en serviceinriktad självgående person som är van vid att knyta kontakter och kommunicera både med kollegor som med kunder. Du är resultatinriktad för att i tid nå uppsatta mål. Du har goda kunskaper i engelska och svenska, i tal och skrift.
För rätt person som brinner för att hjälpa till att utveckla Benzlers försäljningsavdelning, tillsammans med kollegor i Örebro och Helsingborg, erbjuder vi ett spännande och utvecklande arbete i ett internationellt företag, där laganda och motivation skapar en plattform i ditt dagliga arbete.
Meriterande:
Krav:
Ansökan sänder du till AB Benzlers, career@benzlers.com
Vid frågor angående tjänsten kontakta:
Bengt Jakobsson
General Manager
073-037 18 30
Fackliga frågor:
Unionens ordförande Benzlers
070-591 18 95